Powered by Blogger.
RSS

Terima Kasih!

Assalamua'laikum dan salam sejahtera,

Sahabat-sahabat yang kami kasihi keranaNYA,

Alhamdulillah, sempena hari Jumaat, penghulu segala hari ini, kami mahu menyajikan yang indah-indah sahaja. Kawan-kawan masih ingat lagi cerita kami sebelum ini. Kalau tak ingat boleh tengak balik kat SINI ^-^ 

Alhamdulillah...pada petang hari Rabu, Yati menerima bungkusan ini. 



Suka sangat-sangat. Yati pun maklumkan kepada Kelengkapan Haji dan Umrah tentang penerimaan ini. Siap pos di fb tau, punyalah teruja dan seronok. 

Tapi, tidak terus buka, kerana incik imamku turut sama teruja, jadi, kenalah balik rumah dulu (dapat bungkusan ini di pejabat). Alkisah, sampai-sampai je di rumah, bukan Yati yang buka bungkusan ini, incik imamku yang dengan penuh semangat buka.

Tarrraaaa.... rupanya ada kejutan (surprise) di dalam bungkusan ini, sangka kami, hanya tudung sahaja. Rupa-rupanya disertakan sekali kasut yang comel. Jom, layan gambar.



Terus cuba, dengan muka berminyak-minyak baru balik kerja. Labuh tudungnya dan ada lapik dagu. Pakaian solah, kalau istilah kami. Incik bos pun setuju, dan suka kerana kainnya sejuk dan lembut, dannnnn...incik bos cakap, tutup aurat ^-^ (Errr...siapa ntah la yang teruja lebih ni)

Buat yang ingin mendapatkan tudung ini, bolehlah ke page beliau, boleh klik juga di tepi blog kami, di bahagian Blog List untuk ke blog beliau. Meh, Yati tunjukkan. 


Opsss...terlupa pula kasut yang comel tu. Melalui page di fb, kami mengetahui ianya dipanggil Kasut Korea. Baiklah, ini rupa kasut tersebut.



Comel kan? ^-^  Macam tau-tau je kami memang suka warna hijau. Hehehe. Ada cerita menarik tentang kasut ini. Psssss...incik imamku tidak puas hati, katanya, "camna kaki abang boleh muat kasut kecik ni" Hahahahahahahahahaha. Kes daripada tidak percaya melihat kaki Yati muat molek dalam kasut tu, incik imamku pun turut mencuba. Ternyata kasut ini free size, dannnnnnn...sangat selesa.

Apabila mendapat hadiah sebegini, hati bagai digamit untuk menjejakkan kaki ke Tanah Haram. Sahabat-sahabat doakan kami ye...semoga ALLAH menjemput kami menjadi tetamuNYA. Sahabat kami, Kak Liza, baru sahaja pulang dari menunaikan ibadah umrah, dan kami menerima hadiah ini. Ternyata hati terusik untuk pergi ke sana. Diselubungi cerita-cerita indah, dan ungkapan rindu. Semoga kami dapat pergi ke sana nanti. Amin.

~cinta~ukhwah~hadiah~


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment