Powered by Blogger.
RSS

Taraaaa...Rupa Baru Beg Coklatmu Puan Yana

Assalamua'laikum dan salam sejahtera,

Sahabat-sahabat yang saya kasihi keranaNya,

Untuk cerita kali ini, kami kreditkan kepada sahabat baik kami ~Elyaerdiyana~ (Beb, rasa seronok pulak memanggil kau puan...hahahahaha)

Seperti yang sahabat-sahabat maklum sebelum ini, aktiviti terbaru kami di Leyanita Craft Studio adalah menjahit manik di beg comel sahabat kami ini. Tetapi itu tak bermakna kami telah melupakan kraf origami. Tempahan origami masih dibuka. Bagi sesiapa yang mahu menempah, pihak kami sangat mengalu-alukan. (Pssss....model baru kraf origami akan muncul, nantikan ye kedatangannya!)

Iklan sekejap, kami sedang dalam proses untuk pindah rumah. Alhamdulillah...kami ingin kongsikan berita gembira ini bersama sahabat-sahabat semua. Kami akan tinggal bersama (setelah hampir setahun PJJ, bak kata orang sekarang, perkahwinan jarak jauh) Maka, kerja-kerja kraf terpaksa diperlahankan rentaknya. Ada beberapa perkara tentang rumah perlu kami uruskan.  Disamping urusan rutin seharian.

Baiklah sambung semula. Kami harap sahabat kami suka dan puas hati dengan hasilnya. Tema untuk beg coklat ini ialah simple and sweet. Tema ini kami yang pilih sendiri mengikut kesesuaian jenis fabrik beg tersebut. Masih mengikut kehendak pelanggan tetapi diubahsuai sedikit bagi menampakkan aura manis di situ. 

Panjang pula celoteh kami ye...baiklah...biar gambar pula yang berbicara ^-^

Kosong...kosong...oooo...oooo...

Baru siap barisan yang pertama

Barisan yang kedua masih dalam proses

Siap suda!



~cinta~ukhwah~hadiah~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment