Powered by Blogger.
RSS

Pengumuman: Selamat Datang Ramadhan

Assalamua'laikum dan salam sejahtera

Buat sahabat-sahabat yang saya kasihi keranaNya

Hari ini sudah 27 Sya'aban 1433. Bagi yang menantikan kehadiran Ramadhan, pastinya detik-detik yang berlalu dihitung. Kerinduan terhadap bulan yang mulia ini semakin membusung.

Di kesempatan ini, pihak Leyanita Craft Studio ingin merangkai ucapan "Selamat Datang Ramadhan" dan "Selamat Berpuasa" bagi saudara-saudara Muslim. Tidak lupa jua untuk memohon berjuta-juta kemaafan daripada semua. Semoga kalian memaafkan kelalaian dan kesilapan kami.

Di ambil dari enjin carian Google

Seperti yang kita tahu, Ramadhan ini ialah bulan yang Allah hadiahkan kepada hamba-hambaNya. Lalu, rebutlah peluang yang Allah beri secara langsung ini dengan perkara-perkara kebaikan. 

Bagi yang merasakan sukarnya untuk melaksanakan ibadat yang indah ini, sentiasalah kita berdoa semoga sentiasa menerima hidayah dan taufikNya untuk istiqamah, supaya nikmat Ramadhan dapat sama-sama kita kongsi dan kecapi.

Di ambil dari enjin carian Google

Pihak Leyanita Craft Studio sama-sama berdoa agar kita dapat memanfaatkan segala rahmahNya pada bulan ini, seterusnya memastikan kelangsungan kebaikan ini pada hari-hari yang mendatang. Buat saudara-saudara sekalian, ingin pihak kami tegaskan, jangan sia-siakan hadiah daripada Allah ini. Hidupkanlah ia dengan taubat, ibadat-ibadat sunat, membina ukhwah, kebajikan, kebaikan dan kemuliaan.

Di ambil dari enjin carian Google

Semoga kita ditemukan dengan Ramadhan, ditemukan dengan malam al-Qadar. Semoga kita tidak melakukan kezaliman, tidak melakukan pembaziran. Sentiasa senyum dan memberi salam, melebarkan ukwah. Ahlan wa sahlan Ya Ramadhan!

~cinta~ukhwah~hadiah~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment