Powered by Blogger.
RSS

12-12-12 dan ucapan Selamat Hari Lahir

Assalamua'laikum dan salam sejahtera,

Sahabat-sahabat yang kami kasihi keranaNya,

Kami ingin juga mencoret sedikit kata-kata di blog ini. Ramai yang menulis tentang keindahan tarikh pada hari ini, kerana rantaian nombor yang sama, dan sukar untuk bertemu semula jujukan tarikh ini. 

Kami juga ingin turut sama menyibuk untuk memeriahkan lagi aura tarikh hari ini. Apa yang istimewanya hari ini ialah Hari Lahir seorang kakak kami. 

Selamat Hari Lahir Kak Syafa!

Alhamdulillah, kami sempat juga bereksperimen dengan satu kraf origami dan berjaya menjadikannya hadiah buat kakak kami ini. Satu perkataan yang ingin kami ambil daripada ucapan Kak Syafa ialah, "Yati bagi Kak Syafa kek yang entah bila expirednya" ^-^ 

Ya! kami baru teringat tentang itu...hehehehe... Inilah dia origami shortcake (maaf saya tidak tahu istilahnya dalam Bahasa Melayu) yang kami hadiahkan kepada Kak Syafa tadi. Maaf tiada strawberi, hanya krim. Jadi, tak boleh nak panggil strawberry shortcake. Hehehe.



Di dalamnya, kami isikan perutusan di raja...eh, silap...silap....bukan perutusan di raja Y^^. Di dalamnya kami isikan dengan ucapan dan doa-doa buat Kak Syafa. 

Terima kasih kerana menjadi kakak yang baik, dan kami doakan segala yang baik-baik buat Kak Syafa dan keluarga. Semoga Allah memberkati kalian dan kami. Amin.

~cinta~ukhwah~hadiah~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment