Powered by Blogger.
RSS

Ada Yang Perasan Tak?

Assalamua'laikum dan salam sejahtera,

Sahabat-sahabat yang dikasihi keranaNYA,

Salam Jumaat kawan-kawan, tengah buat apa tu? Sihat tak hari ni? Alhamdulillah anak buah kami dah discharge, dan dah sembuh, terima kasih pada kawan-kawan yang mengirimkan doa. Semoga Allah balas dengan kebaikan yang banyak, amin.

Hari ini, kita santai-santai sahaja ^-^

Ada tak sesiapa yang perasan yang blog ini telah berwajah baru 


Kawan-kawan suka dan selesa tak dengan template yang baru ni?

Template yang baru ni, lebih senang untuk kawan-kawan 'meneroka' khazanah yang ada dalam blog ni, hehehe.

Jom, kita!




Andai kawan-kawan mahu mencari sebarang topik yang pernah kami kongsikan, boleh taip dan klik kat ruangan search tu, boleh juga klik di bahagian label, mengikut kategori. Ikutlah mana-mana yang kawan-kawan lebih selesa dan yang mana lebih praktikal buat kawan-kawan.


Yang di pulak senarai follower,, alhamdulillah, terima kasih kerana sudi menjadi follower (nantikan hebahan ye bagi pembaca setia blog ni) Ada yang memandang pada nombor itu, namun kami tetap optimis, kami tahu ramai silent reader di dalam blog ni ^-^


and last but not least, kami suka andai kawan-kawan tinggalkan komen, kita boleh bersembang di situ, dan klik je mana-mana andai kawan- kwan mahu share cerita kami ini. Andai ada kebaikannya, kami sangat hargai kawan-kawan share (sekaligus tolong promosikan blog ni ^^Y)

Oh, andai kawan-kawan tidak mahu terlepas membaca setiap post dari kami, boleh sucribe through email (kolum Follow by Email, minta maaf, tiada gambar pulak)

Ok lah sampai sini dulu ye, ada masa kita jumapa lagi, in shaa Allah

Salam sayang dan illalliqa'

~ Cinta ~ Ukhwah ~ Hadiah ~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment