Powered by Blogger.
RSS

Thank You! Red Origami Swirl Rose & Blue, Red Dahlia Flower

Assalamua'laikum dan salam sejahtera,

Sahabat-sahabat yang dikasihi keranaNYA,

Sihat ke semuanya, lama kami menyepi...bukan...bukan merajuk. Tapi banyak perkara yang terjadi lately yang menjadi kekangan buat kami untuk menulis.

Sekarang ni kami gila dok beli kain cotton (secara online) motifnya, sedang gigih untuk cuba menjahit sendiri baju anak, in shaa Allah kalau berkesempatan kami akan share.

Kemudian, sedang galak mencari barang-barang untuk buat kraf. Ok, yang ni pun untuk anak. Kami lebih gemar membuat sendiri permainan untuknya (meski ada kekangan masa di situ, fuhhh...) tapi sedang tanamkan azam untuk cari masa untuk membuatnya. Cuma sekarang lebih kepada yang jahit-jahit, tak boleh lagi buat kraf guna kertas, macam origami tu. Satgi, kejap je dia masukkan dalam mulut. Dok ralit tengok supplier craft macam nk beli fiber, mata gedik-gedik tu. Kalau ada yang membaca di sini, boleh la share link ye, boleh kami jenguk-jenguk ke kedai online kalian <feeling great>

Again, in shaa Allah akan kongsikan jika berjaya buat Y^^

Eh, macam dah lari topik pula.

Ni ha, nak tunjukkan tempahan daripada seorang adik ni, nama Mira. Dia tempah bunga origami untuk diletakkan at display table as deco. Dia dan kawan-kawan buka gerai jualan di universitinya pada 14 November ni. Semoga berjaya ye Mira.




Budak kecik tu sibuk nak tolong emaknya packing ^-^

Alhamdulillah, Mira dah selamat menerima kiriman ini (lama dah pos ni, cuma baru sempat nak share cerita kat sini sebab dok excited sangat pasal 1st give away dulu tu) 

Alhamdulillah, dia juga puas hati dengan bunga-bunga ni.

Ok, sampai sini dulu ada masa kita jumpa lagi, in shaa Allah.

Illalliqa' dan salam sayang.

~ Cinta ~ Ukhwah ~ Hadiah ~

p/s: Sedang dalam proses hasilkan tutorial bunga origami ni. Doakan kami berjaya siapkan ye. Nanti dah siap, kami akan kongsikan di sini, in shaa Allah ^-^

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment