Powered by Blogger.
RSS

Pemberitahuan Kedua: Tidak Mengambil Tempahan Kraf Berbentuk Haiwan

Assalamua'laikum dan salam sejahtera,

Sahabat-sahabat yang kami hormati keranaNya,

Agak lama kami tidak berkongsi cerita dan pengalaman di ruang ini. Bukan kerana tidak rindu, rindu, namun kesibukan dan faktor kesihatan membataskan. 

Untuk pengetahuan sahabat-sahabat semua, kami sedang menyiapkan tempahan kraf origami 3D untuk majlis perkahwinan. Sahabat tersebut telah menempah swan. Berikut adalah sebahagian swan yang telah kami siapkan




Potpuri yang belum diletakkan bunga reben

Pertama kali kami ingin meminta maaf banyak-banyak pada sahabat-sahabat yang ingin menempah origami swan. Ini adalah tempahan terakhir. Kami tidak akan lagi menerima sebarang tempahan kraf yang berbentuk haiwan untuk dijadikan hiasan. Kami hanya mengambil tempahan kraf berbentuk haiwan dengan tujuan pembelajaran dan permainan untuk kanak-kanak.

Perinciannya di:


Kami akan kemaskinikan juga tentang hal ini di bahagian 'order' in shaa Allah.

Buat sahabat-sahabat yang bertanya, terima kasih atas kesudian kalian untuk menempah dengan kami. Namun, minta maaf kami dahulukan kerana tidak dapat memenuhi kehendak kalian.

Kami mengharapkan sokongan kalian untuk menambahbaikan hasil kraf kami, dan penghijrahan kami ini.  Banyak lagi hasil kraf origami yang boleh sahabat-sahabat tempah untuk dijadikan hiasan (selain menggunakan motif haiwan), malah lebih indah di pandangan ^-^

Sebelum mengundur diri, salam Ramadhan kami ucapkan. Semoga Ramadhan mendidik hati-hati kita untuk terus istiqamah menjadi muslim dan muslimah yang berjaya di dunia dan akhirat. Amin.

~cinta~ukhwah~hadiah~


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment